Isnin, Julai 26, 2010

PERTANDINGAN BLOG 2010 ENTRI KESEPULUH

REFLEKSI

Hai kawan-kawan, ini adalah entri terakhir aku dan aku hendak memberi tahu kamu semua apa masalah yang dihadapi aku. Masalahnya ialah pantang larang yang didapati dari lelaman web tidak ada rasional atau falsafahnya jadi aku terpaksa tanya ibu dan mencari buku-buku di perpustakaan untuk rasional pantang larang tersebut.

Manfaat-manfaat yang boleh diraihkan daripada membuat semua kerja keras ini adalah aku dapat tahu lebih tentang budaya orang melayu dan juga lebih tentang pantang larang yang aku tidak pernah dengar tentang. Jadi bila aku kahwin, eh eh bukan bila tapi kalau. Kalau aku kahwin, dapat anak, bolehlah takutkan mereka dengan pantang larang ini semua terutama" Makan waktu Maghrib, makan bersama hantu." hehehe.

Sekarang sudahlah tamat entri aku semua tentang pantang larang.Haraplah kamu semua sudah belajar perkara penting dalam entri-entri yang aku sudah membuat dengan semua semangat aku. Bye! harap jumpa lagi pada pertandingan yang lain! :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan